Forskargrupp Emerging Markets Cross-Cultural Research Group
Emerging Markets Cross-Cultural Research Group är ett nätverk av forskare som bedriver forskning om tillväxtmarknader med tvärvetenskapliga metoder.
![EMCCRG](/polopoly_fs/1.615419.1654245393!/image/image.jpg_gen/derivatives/widescreen_690/image.jpg)
Gruppbeskrivning
Forskarna i nätverket kommer från flera olika akademiska discipliner (management, marknadsföring, ekonomi, redovisning, psykologi och inte minst internationellt företagande). Nätverket leds av professor Tony Fang vid Stockholm Business School.
Läs mer på den engelska sidan. Klicka på jordgloben i sidhuvudet för att ändra språk.
Gruppmedlemmar
Gruppansvariga
Tony Fang
Professor
![Professor Tony Fang, Stockholm University, SWEDEN Professor Tony Fang, Stockholm University, SWEDEN](/polopoly_fs/1.479887.1590878183!/image/image.jpeg_gen/derivatives/box_260/image.jpeg)
Medlemmar
Dinara Chimenson
Doktorand
![](/webb2021/img/fallback_image_profile.png)
Ai Jun Hou
Professor
![Ai Jun Hou](/polopoly_fs/1.548099.1616618191!/image/image.jpg_gen/derivatives/box_260/image.jpg)
Jessica Lindbergh
Universitetslektor, docent
![Jessica Lindbergh](/polopoly_fs/1.484806.1581535813!/image/image.jpg_gen/derivatives/box_260/image.jpg)
Lu Liu
Universitetslektor
![Lu Liu](/polopoly_fs/1.383600.1524734681!/image/image.jpg_gen/derivatives/box_260/image.jpg)
Jarkko Peltomäki
Professor
![Jarkko Peltomäki](/polopoly_fs/1.317329.1485431333!/image/image.jpg_gen/derivatives/box_260/image.jpg)
Daniella Fjellström
PhD, Lecturer, Management/Marketing
![](/webb2021/img/fallback_image_profile.png)