Kursinformation: Att transkribera och annotera teckenspråkstexter

I filmen nedan berättar Johanna Mesch om kursen Att transkribera och annotera teckenspråkstexter(LIT009) som ges för första gången våren 2023.

Observera följande:

• All undervisning på kursen ges på svenskt teckenspråk utan tolkning till svenska.
  • För att behålla din studieplats måste du tacka ja på antagning.su senast 19 december.
  • För att påbörja kursen måste du också registrera dig i Ladok för studenter i början av januari. Det är din registrering som ger dig tillgång till universitetes IT-tjänster, såsom lärplattformen Athena och e-mötestjänsten Zoom.

Efter andra antagningsbeskedet skickar vi ut ett välkomstbrev med instruktioner för registrering och annan praktisk information. Mycket finns också att läsa på våra utbildningssidor:

Ny student