Fototävling med tema utbytesstudier avgjord

Åtta studenter vid Psykologiska institutionen som är eller varit på utbyte under VT23 – VT24 skickade in sitt bästa foto från sitt utbyte. Och nu är vinnaren korad.

Alla foton har varit anslagna på studentexpeditionens anslagstavla, med QR-kod till en röstningssida, där bilderna också fanns i mindre format. Alla som sett bilderna har kunnat rösta, men bara en gång per person. Röstningen stängde den 20 maj och en tydlig vinnare har kunnat koras: Kelly Tollerud, på PAO-programmet, med sitt fina foto från València i Spanien. Stort grattis!

Kelly Tolleruds vinnande foto.
Kelly Tolleruds vinnande foto (beskuret) från València, Spanien.

Jämnt om pallplatserna

Kampen om andraplatsen var betydligt hårdare. Men efter "målfoto" ser pallen ut som följer:

1. Foto #7 av Kelly Tollerud, PAO (Universitat de València)
  2. Foto #2 av Ellen Eriksson, Fristående kurs (University of Ottawa)
  3. Foto #6 av Sophia Wasch, Internationella masterprogrammet (Universidad Complutense de Madrid)

Priser i form av presentkort på profilprodukter på SU kommer att delas ut till vinnarna!

Din tur nu?

Blir du också sugen på att läsa en del av din utbildning utomlands? Läs mer om hur det går till och se om det kan passa dig. Det finns även andra avtal och utbytesformer, men utlysning av institutionsavtal för studieutbyte under vårterminen 2025 är öppen den 15 augusti – 15 september 2024.

Studera utomlands